Анатра - стартові умови
В реалі:
а) на початку березня 1918 р. на одеському заводі "Анатра" знаходилось 111 літаків "Анасаль", 63 "Анаде" і 68 "Фарманів", ще 149 "Анасалей" знаходилось у виробництві;
б) на сімферопольському заводі "Анатра" знаходиться 100 винищувачів "Ньюпор-17" без двигунів;
в) на одеському заводі знаходилось майже 250 моторів "Сальмсон";
г) завод "Дека" в Запоріжжі отримав замовлення на 5 двигунів 100 к.с., 50 - 129 к.с., 180 - 168 к.с (рядні, типу Мерседес). У 1917 р. велось виготовлення деталей для цих моторів;
д) "Анатра" отримав замовлення на 200 моторів Іспано-Сюіза потужністю 200 к.с. на заводі в Сімферополі. Станом на 13.2.1918 р. до Сімферополя не прибув жоден верстат, замовлений у Франції (54 одиниці обладнання застряло в Архангельську);
е) 12.4.1918 "Анасаль" прийнятий на озброєння авіації Австро-Угорщини, 5.5.18 "Анатра" отримала замовлення від Австро-Угорщини на 200 таких літаків з терміном виконання до 15.8.1918.
Виконання останнього пункту поглине практично увесь запас наявних планерів "Анасаль" (включно з тими, що знаходились у виробництві) і моторів "Сальмсон". Якщо ж ним знехтувати, то можна отримати:
а) 111 "Анасалей" у найкоротший термін - навесні-влітку 1918 р.;
б) ще 120-130 таких літаків восени 1918 - навесні 1919 рр.
в) для утилізації планерів "Анаде" В. Хіоні розробляє адаптацію планера цього літака під мотор "Дека-130" і в 1919 р. завод виготовляє 30-40 таких літаків, що використовуються як навчальні;
г) для використання як навчальні можна добудувати кілька (кілька десятків?) "Фарманів";
д) введення в стрій "Ньюпорів" нерозривно пов'язана з проблемою придбання моторів "Рон";
е) введення в дію моторобудівного заводу "Анатра" пов'язана з проблемою постачання устаткування з-за кордону;
є) проблема перспективних розробок "Анатри" вимагає повернення конструктора Декана (Декампа).
Якщо вдасться вирішити проблеми е) і є) - виникають нові перспективи, розгорну у наступних постах.
Коментарі
Дописати коментар