Бомбовоз Колпакова-Мірошниченка
Упродовж 1919-1920 рр. Казенний авіаційний завод у Києві поступово розвивав виробництво, передаючи Повітряному Флоту нові й нові партії літаків-розвідників*. Однак потреби військових не обмежувались лише цим класом літаків. Для Ескадри повітряних кораблів потрібні були бомбардувальники - двомоторні, або й більші. Придбати їх за кордоном було проблематично, хоча й вдалось отримати деяку кількість німецьких машин**. Єдина українська альтернатива - одеський літак "Анадва" - був морально застарілим і міг придатись лише як навчальний. Ця ситуація не пройшла повз увагу начальника техвідділу КАЗ Леоніда Колпакова-Мірошниченка. На початку січня 1921 р. він надіслав до Управління Повітряного Флоту лист, у якому виклав свої пропозиції щодо будівництва двомоторного середнього бомбардувальника. Конструктор посилався на свій досвід (у 1915 р. на петроградському заводі Лебедєва за його проектом побудували двомоторний літак "Лебедь-XIV", знаний також як "Лебедь-Гранд" ...