Калінін і брати Касяненки - початок "Укрповітрошляху".
Костянтин Калінін, який у 1919-1921 рр. служив на посаді військового представника на Казенному авіаційному заводі, примудрявся паралельно навчатись на авіаційному відділенні Київської політехніки. Здобуті знання він одразу ж "конвертував" у проєкти літаків. Ідеєю фікс Калініна стало створення недорогого пасажирського літака. Першою спробою стала досить проста конверсія розвідника КАЗ Р.1а - на кшталт тих, що робилися в Німеччині. Замість задньої відкритої кабіни спостерігача, обладнаної кулеметною туреллю, влаштували двомісну закриту пасажирську кабіну. Прототип, який не отримав спеціального позначення, а в документах проходив як "Кур'єрский КАЗ", випробовувався з лютого 1920 р. Літак мав двигун "Мерседес" D.IIIа потужністю 160 к.с. Загалом машина літати могла, однак комфорт для пасажирів був мінімальний. Зрештою, влітку 1920 р. "Кур'єрський КАЗ" передали до дивізіону міжнародного сполучення Ескадри повітряних кораблів. Калінін чудово ...