Загальні організаційні засади


Логіка розвитку організації авіації УД могла бути така:
1. формуються корпусні авіадивізіони при одночасному збереженні авіації РГК у вигляді Ескадри повітряних кораблів (ЕПК) і бойових авіагруп (останні в реалі не існували ні в УНР, ні в УД, але були в російській авіації); функції ЕПК - нанесення бомбових ударів, бойових авіагруп - завоювання переваги в повітрі на ключових ділянках фронту;
2. кількісне зростання авіації здійснюється за рахунок розвитку компоненту РГК при консервації складу корпусних частин;
3. відбувається скорочення корпусних дивізіонів (до двох загонів - розвідувального й гарматного) з передачею вивільненої техніки й о/с на вищий рівень.
На середину 1918 р. склад корпусного авіадивізіону - як і в реалі: мисливський, розвідувальний і два гарматні авіазагони. Штат - 34 літаки (8 мисливських і 26 розвідників). 
Штат ЕПК - три загони (по 4 бомбардувальники і 4 одномоторні двомісні літаки) + 2 одномоторні двомісні літаки в управлінні. Всього 12 бомбардувальників і 14 одномоторних літаків. По бомбардувальниках - в реалі було тільки чотири "Іллі Муромця", тобто штати - "на виріст"
Штат БАГ - три загони по 8 літаків + 2 в управлінні групи = 26 мисливців.
Окремо - морська авіація. Але про це подумаю пізніше :)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Летунство Галицької армії. Початок

Святкове

Калінін і брати Касяненки - початок "Укрповітрошляху".